Friday, October 25, 2013

نوشته مصطفی همت، فرزند شهید ابراهیم همت، در محکوم کردن برخورد هتاکانه ماموران با دختران میرحسین و بانو رهنورد


احتمالا دیگر تا الان ماجرای کتک زدن و توهین شرم آور به دختران میرحسین موسوی ، آن هم درست در روز عید شیعیان را همه شنیده اند .

چیزی که مشخص است ، ملاقات در منزل میرحسین پس از مدتها ، با حکم و اجازهء شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و این یک تغییر مثبت بوده . (و البته تغییری کوچک و ناچیز)
اما به نظر می آید مسأله ای که تغییر نکرده ، نگهبانان منزل میرحسین و ارگان مسئول در این امر است و همین نگهبانان و ارگان مسئولشان ، اسباب آبروریزی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورده اند .

این نگهبانان می توانند از ارگان های مختلف مثل وزارت اطلاعات ، اطلاعات سپاه ، نیروی انتظامی و حتی چند نهاد دیگر باشند !
از هر ارگانی که بودند ، وزارت اطلاعات باید به عنوان مهمترین نهاد امنیتی کشور ، نسبت به کتک زدن دختران نخست وزیر انقلاب و درخواست بی شرمانه ای که صورت گرفته (بنابر گفتهء دختران میرحسین) ، عکس العمل جدی نشان دهد . حتی شایسته است که جناب آقای روحانی شخصا در این موضوع دخالت کرده و جلوی چنین آبروریزیهایی را بگیرند تا مردم در سیاست داخلی ، تغییر دولت را بیش از پیش احساس کنند .

درخواستی همچون در آوردن تمام لباس های خانم ها به بهانهء بازرسی ، چیزیست که در گذشته در مورد زندان های رژیم صهیونیستی و برخورد سربازان صهیونیست با زندانیان زن فلسطینی شنیده بودیم . بنابراین وزارت اطلاعات باید واکنش جدی نسبت به این وقاحت و موارد دیگر احتمالی نشان دهد تا این لکهء ننگ را از دامان نظام جمهوری اسلامی ایران پاک کند و به جِد این موضوع را به مأمورین مربوطه و ارگان مسئولشان تفهیم کند که نه اینجا فلسطین اشغالیست ، نه رژیم صهیونیستی در اینجا حاکم است و نه مردم ایران ، مردم یک کشور تحت اشغال هستند .

پی نوشت ۱ : ای کاش دبیر شورای عالی امنیت ملی ، نمایندگانی برای نظارت بر نگهبانان آقایان موسوی و کروبی تعیین می کرد با این هدف که تا پیش از رفع حصر ، دیگر شاهد چنین حماقت ها و رفتارهای شرم آوری نباشیم و بقول خود مسئولین ، خوراک خبری برای رسانه های معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم نشود ..

پی نوشت ۲ : و ای کاش رفع حصر (زندان خانگی..) زودتر صورت بگیرد تا از اتفاقات غیرقابل پیش بینی دیگر (که شاید خیلی بدتر از اتفاقات دیروز باشند..) جلوگیری به عمل آید ..


منبع:

No comments:

Post a Comment