Sunday, January 5, 2014

زهره طبیب‌زاده‌ نوری (نماینده اتهام زننده به علی مطهری) کیست؟ مشاور پیشین احمدی نژاد، نوچه ی مصباح یزدی و یک مردسالار واقعی !



در جمهوری اسلامی تنها زنانی امکان راهیابی به مقامات بالا را دارند که خود مبلغ حکومت مردسالارسنتی و مذهبی باشند. یکی از این زنان زهره طبیب زاده نوری، رئیس سابق مرکز امور زنان ریاست جمهوری است.

این مشاور پیشین احمدی نژاد و عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس نهم، در پاسخ این سئوال که نظر شما در مورد بر کناری تنها وزیر زن کابینه محمود احمدی نژاد چیست؟ به روزنامه رسالت گفته است که اصلا با حضور زنان در کابینه به عنوان وزیر موافق نیست. وی همچنین گفت که با مسئولیت گرفتن زنان در عرصه کلان مدیریتی مثل وزارت مخالف است و تأکید کرد: چه بگویم؟! حالا شما در مورد برکناری تنها زن کابینه سئوال می‌کنید. من اصلا با کل این مسئله مخالفم.


همچنین وی در مورد دعوت از خاتمی برای حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی گفته است: اینکه گفته می‌شود، ممکن است آقای خاتمی به عنوان مهمان ویژه و یا در کنار آقای رئیس‌جمهور به مراسم تحلیف بیاید، فرض دقیقی نیست چون آقای خاتمی می‌داند که نباید به مراسمی که دعوت نشده برود. در صورتی که در مراسم تحلیف، خاتمی همراه رئیس‌جمهور به مجلس بیایید قطعاً نمایندگان سکوت نخواهند کرد چرا که این کار خارج از عرف است.

No comments:

Post a Comment